Quote:
Quote:
Deze dan weer wel want is echt mijn ding.
WEHRMACHT - The Complete Beersoaked Collection 1985/89 5xLP + 2CD box
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Wat voor opnames staan er op die cd's? Die 5 elpee's lijken me te gek maar ben geen fan die schijfjes.
Minor Threat- Sometimes Good Guys Don't Wear White 12"
Is echt te gekke uitgave. Ik wist niet dat die demo's nog zo goed zouden zijn. Is WEHRMACHT alleen dan nog rauwer en feller, mega agressieve Trash/Fastcore. Die twee CD's had van mij ook niet gehoeven. Moet ze nog luisteren, staan live optredens op van de band.
Gaaf vind ik dat er onuitgegeven trx op staan die net zo goed zijn als trx op de uiteindelijk LP's. Leuk vind ik zelf, dat de zang anders is dan op de platen, meer rauwe black/death/thrash stijl. WEHRMACHT is ook weer terug, heb wat nieuwe nummers gehoord. Helaas moet ik bekennen dat ik het niet zo goed vind als het ouwe spul. Ouwe spul is ranzig en rauw en de nieuwe trx klinken behoorlijk digitaal, veel te netjes. Dan hoeft zo'n band eigenlijk niet meer terug te komen van mij...
Heb ook gehoord dat SPAZZTIC BLURR weer terugkomt. Ik vrees dat ook deze band diezelfde kant op gaat. Zou eeuwig zonde zijn...platen als Shark Attack of BEFO and Afta LP zijn toch niet te overtreffen!!!