Quote:
Dus toch de Nostalgia LP. Mocht je hem ooit weg doen je weet me te vinden

. Die nummers staan volgens mij al op diverse andere releases alleen zijn het andere opname versies is het niet? Thanx for CDR aanbod maar wil natuurlijk het orgineel
HA HA JA die SLOTH Getting ready for christmas box zoekt iedereen
Heb een hoop Sloth singeltjes dubbel dus kom maar op met die lijst
Ik zie het wel
PROOST
Ik ben eigenlijk niet zo'n grote Unholy grave fan maar heb die LP gekregen van het label zelf, daarom vind ik het niet gepast om hem ooit weg te doen. Heb het net even nagekeken en er staat op: Raw rehearsals march/april 1993 en raw rehearsals september/october 1993. Het is trouwens eigenlijk materiaal van Deathspeed als ik me niet vergis. Of het materiaal anders al gereleased was, daar heb ik echt geen idee van.
En hier wat ik liggen heb van Sloth, het is niet veel en aangezien jij al zoveel hebt is de kans klein, maar kom:
Split with NOYFB 7"
Split with Angry hate LP
Split with Cattlepress 7"
Split with Disreantiyouthhellchristbastardassmanx 7"
Not our worst AKA progression CD
Split with CSMD 7"
10th anniversary 7" 7"
Graphic training aid 7"
Lack of sleep volume 2 CD
8215 or a bucket full of clothes CD
Toil & fritter CD
Day to day CD
Quote:
Dat interview zit ook bij die van mij, en dat is de 'gewone' versie limited tot 175. Ik wist niet dat er verschillende versies van waren. Dat interviews is cool trouwens, dat ze niet genoeg geld kregen voor de luch tijdens het verhuizen, hahahaha.
Er is inderdaad een speciale versie van 30 exemplaren, maar er zit geen extra muzikaal materiaal bij. Ik dacht dat het interview alleen bij de speciale versie zat omdat het boekje genummerd was tot 30 exemplaren. Best grappig om te lezen inderdaad!