Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Oct 02, 2025 8:47 pm

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 8195 posts ]  Go to page Previous 1530 531 532 533 534547 Next
Author Message
 Post subject: Re: Je nieuwe aanwinsten
PostPosted: Thu Feb 18, 2016 2:36 pm 

Laatste aanwinst is de 3DVD van Cannibal Corpse - Centuries of Torment

Laatste grindcore aanwinst is Collision - Satanic Surgery

PostPosted: Wed Feb 24, 2016 1:30 pm 

-CEREBRAL HYPOXIA: rotting mind TAPE *
-AUDICION IRRITABLE / FAECALGIA: split TAPE (meesterlijk!) *
-SLAYER: haunting the chapel MLP (repress)
-PUTRID MORGUE: demo '93 TAPE
-CARRION: evil is there demo LP
-BAPHOMETS BLOOD: in satan we trust LP 8)
-PROTECTOR: the heritage LP (repress)
-PROTECTOR: a shedding of skin LP (repress)
-PROTECTOR: leviathans desire MLP (repress/splatter vinyl)
-ROT: nowhere EP
-GRAVE RITUAL: morbid throne LP
-POWER FROM HELL: devils whorehouse LP
-INTOLITARIAN: deathangle absolution LP
-LETHAL PRESENCE: unholy alliance LP
-BLOOD: christbait LP (lmtd bleu)
-SEDEM MINUT STRACHU / CSMD: split TAPE * :D
-SNAJPER / OPS-PSF: split EP (TEST PRESS !! Rage For All #9)

*=ook in de distro

PostPosted: Sun Feb 28, 2016 9:34 pm 
Site Admin

Doom shirt !

PostPosted: Mon Feb 29, 2016 3:56 pm 

Quote:
Doom shirt !
En hoe fokking vet waren die, DOOM speelde allemaal gouwe ouwe hits!!! 8)
Toen blies AGNB de laatste restjes oorsmeer uit me kanis en daarna werden we verpletterd door INFEST !!!!
GODVER!!! wat waren die gasten vet. Meeste reünie bandjes zijn hopeloos, maar INFEST was echt absurd goed!!!
Drop Dead viel erg tegen, vooral die zanger kon niet meer zo blèren als vroeger. Ook teveel gelul tussendoor. Het is goed om wat verder uit te diepen en je verhaal doen. Maar om dat nou bij elk nummer te doen. Dat haalt de vaart er teveel uit. Heb ze lang geleden een keer gezien met Seein Red en een keer met Melt Banana, en toen waren ze kenker hard!! Daar was nu niet veel meer van over van die gewelddadige energie.

-BENEDICTION: transcend the rubicon LP
-DIGID: revolution dub EP
-KOOL & THE GANG: live at p.j.s. LP
-ORGASMO SONORE: revisiting obscure library music LP
-PIERO UMILIANI: SMOG soundtrack LP
-PIERO UMILIANI:psichedelica LP
-STEFANO TOROSSI: feelings LP
-TOM DISSELVELT & KID BALTAN: songs of the second moon LP
-UBRE BLANCA: the sadist 12"EP

PostPosted: Mon Feb 29, 2016 7:04 pm 

Heb op youtube bijna alle INFEST optredens gezien en ben van mening dat het nergens op lijkt. De zanger die te snel of achter loopt met nummers. Alle andere bands waren de heren in spelen klinkt wel goed live!

Nadat ik verleden week een pakketje met Power Violence 7"s heb binnen gekregen ben heb besloten om te stoppen met het kopen van PV. 98% van de singles halen de 6 min niet en dan is 5 a 6 euro veel te duur (1ste INFEST 7" 9-10 min) en geen info over de bands te vinden.
Dus geen Deep Six, R.S.R., Draw Blank, 625 meer voor deze jongen. Geef liever 5 euro uit aan Noiseape met zijn Metal Attitude sucks releases!

PostPosted: Mon Feb 29, 2016 11:57 pm 

7"

NUCLEAR CULT " CRUEL ROUTINE "
INTERNAL ROT / MELLOW HARSHER
WARSORE / SOIL OF IGNORANCE
NEEDFUL THINGS / N.I.B.I.R.U
SIDETRACKED " OPPOSITION "
NO FAITH " DEAD WEIGHT "
PILLAGE " ST "
SUCCUMB " PUNISHMENT "
Necrophiliacs/Incisive
To the Point “Give me a reason”
CAVE STATE " ST "
S.F.N. " ITCHING"

12"
Controlled by Fear - "The Only Good Cop Is A Dead One" LP
Water Torture- Discography LP
SM-70 - same - LP + 7"
Archagatus “Dehumanizer” LP (hier zijn de opnames te snel op 45rpm klinkt als Insect Warfare on Speed moet de pitch op -4% zetten zodat het weer Archagatus klinkt). :x

Rupture 4x tapebox Orangutan Suicide Sessions met GVD de binnenkant gescheurd! Dan te bedenken dat ik voor de Water Torture LP + Rupture box 45 euro heb betaald. :cry:

PostPosted: Tue Mar 01, 2016 9:00 pm 

Heb het INFEST filmpje van Amsterdam gezien, was iets minder strak dan Tilburg. Maar die gasten toveren nog steeds een dikke smile op me bek hoor :D !!!!!!! GEWELDIG!!! Die zanger helemaal wippie wappie, mooi man! :lol:

PostPosted: Wed Mar 02, 2016 11:17 am 

CD
Lubbert Das - Deluge
Triptykon - Eparistera Daimones
Burzum - Hlidskjalf
Gojira - The Way of All Flesh
Gojira - L'enfant Sauvage

PostPosted: Wed Mar 02, 2016 6:27 pm 

Quote:
Quote:
Doom shirt !
En hoe fokking vet waren die, DOOM speelde allemaal gouwe ouwe hits!!! 8)
Toen blies AGNB de laatste restjes oorsmeer uit me kanis en daarna werden we verpletterd door INFEST !!!!
GODVER!!! wat waren die gasten vet. Meeste reünie bandjes zijn hopeloos, maar INFEST was echt absurd goed!!!
Drop Dead viel erg tegen, vooral die zanger kon niet meer zo blèren als vroeger. Ook teveel gelul tussendoor. Het is goed om wat verder uit te diepen en je verhaal doen. Maar om dat nou bij elk nummer te doen. Dat haalt de vaart er teveel uit. Heb ze lang geleden een keer gezien met Seein Red en een keer met Melt Banana, en toen waren ze kenker hard!! Daar was nu niet veel meer van over van die gewelddadige energie.

hey Noiseape, had er niet bij stil bij gestaan dat jij er ook zou zijn!! Heb me super geamuseerd die avond, heel veel oude vrienden nog eens gezien, genoten van een hoop straffe optredens en nog even de klank gedaan voor DOOM ! . Ook al vind ik dat de meeste bands veel beter tot z'n recht komen in een kleine zaal. Zoals de dag erna het geval was in Amsterdam, maar daar kon ik jammer genoeg niet bij zijn. Het "gelul" bij Dropdead stoorde me persoonlijk niet, wel de flauwe klank bij ANB, deze band mocht voor mij echt LUID blazen....

PostPosted: Wed Mar 02, 2016 9:37 pm 

Dat optreden in @dam was een geheime show in de OCCII samen met Dropdead. De reden dat het geheim was is omdat INFEST & Dropdead een contract hebben getekend met de organisatie van DEATHFEST (die de tickets + vergoeding betalen) dat zij nergens anders zouden spelen.

Mocht de organisatie hier achterkomen is de kans klein dat deze bands ooit weer geboekt worden.
Heb de youtube beelden gezien van INFEST in de OCCII, of stond er een onbekend band te beuken, weinig beweging in het publiek, een afgang voor INFEST en een grotere afgang voor de HOOFDstad met zijn eigen scene.

He Niels weet je nog in welk jaar je Dropdead en Seein Red hebt gezien?
Heb ze toen in Hoogeveen gecheckt en mijn auto in de prak gereden.

PostPosted: Wed Mar 02, 2016 11:34 pm 

[quote="smerik666
hey Noiseape, had er niet bij stil bij gestaan dat jij er ook zou zijn!! Heb me super geamuseerd die avond, heel veel oude vrienden nog eens gezien, genoten van een hoop straffe optredens en nog even de klank gedaan voor DOOM ! . Ook al vind ik dat de meeste bands veel beter tot z'n recht komen in een kleine zaal. Zoals de dag erna het geval was in Amsterdam, maar daar kon ik jammer genoeg niet bij zijn. Het "gelul" bij Dropdead stoorde me persoonlijk niet, wel de flauwe klank bij ANB, deze band mocht voor mij echt LUID blazen....[/quote]

Hey Smerik, ik had het kunnen weten dat je er ook was 8)
Ja het geluid kon idd wel wat harder. Ja ik een kleiner zaaltje komt dit soort muziek beter tot recht. Heb ook 70% van de andere bands gemist. De "klank" voor DOOM gedaan, is neem ik aan het geluid bij de soundcheck? Cool!

PostPosted: Wed Mar 02, 2016 11:37 pm 

Quote:
.

He Niels weet je nog in welk jaar je Dropdead en Seein Red hebt gezien?
Heb ze toen in Hoogeveen gecheckt en mijn auto in de prak gereden.
Ja dat was ergens in 98. Niet jouw geluks jaar zo te horen.

PostPosted: Thu Mar 03, 2016 2:24 pm 

Quote:

Nadat ik verleden week een pakketje met Power Violence 7"s heb binnen gekregen ben heb besloten om te stoppen met het kopen van PV. 98% van de singles halen de 6 min niet en dan is 5 a 6 euro veel te duur (1ste INFEST 7" 9-10 min) en geen info over de bands te vinden.
Geef liever 5 euro uit aan Noiseape met zijn Metal Attitude sucks releases!
kan ik volledig begrijpen.... mijn interesse voor de recentere bands in dit genre is ook gezakt naar het vriespunt..... niet boeiend, verschrikkelijke bandnamen (zeker als ze vernoemd zijn naar personennamen a la Henry Fonda, etc.... al dan niet met XXX ertussen).... en om de speeltijd van veel releases nog maar te zwijgen. Nu, kwaliteit primeert over kwaliteit, maar ik krijg persoonlijk het SCHIJT van korte releases waar je toch genoeg voor moet betalen. Die Raw Noise demo die op LP is geperst spreekt ook boekdelen. Dat had gemakkelijk op een EP gekunt ipv een LP want die duurt in zijn geheel amper 6 minuten.... pffff of die nieuwe Halshug LP op Southern Lord (wel fantastisch goeie liveband).

Ja, Noiseape bij Doom deed ik de klank tijdens hun optreden.....

PostPosted: Thu Mar 03, 2016 5:02 pm 

Hier een vraag aan SIDETRACKED:

How much time does a Sidetracked set take on a show? Is it enough to get yourself through to the audience?

We usually play about 25 songs and that lasts about 10 minutes. I think that is plenty to get our point across. We try to play a few songs from all our releases. At the end of the set, I am done. Some people complain it's too short. Oh well. Keep em wanting more, and if people don't like you, they can go to the corner store and get a soda pop. We'll be finished before you get back.

Wie gaat nou een band boeken voor 10min? Geeft wel aan dat de releases kort blijven, zelfs een splittape haalt de 5min niet.
Deze mentaliteit zie ik tegenwoordig in 7" en 12". Geeft mij het gevoel dat bands en labels maar op 2 dingen uit zijn(more short releases & geld ).

PostPosted: Thu Mar 03, 2016 11:14 pm 

Het gaat er niet om hoe lang een band speelt, het gaat erom om wat voor indruk ze achter laten. Ik heb een Vaccine show gezien in Amsterdam en deze was voorbij voordat ik het door had maar was een van de beste hardcore bands die ik heb gezien. Volgens mij haalde ze net de 10 minuten, als het niet minder was. Pure aggressie en woede. Dit hoeft ook niet lang te duren.

Infest in Amsterdam was een fantastische show en het publiek ging wel degelijk los. Extreem chaotisch en harsh, zoals een goede hardcore show moet zijn. Ik was eerst ook skeptisch om ze te zien maar ben erg blij dat ik het heb gedaan, geen moment spijt van gehad. Dropdead en Doom heb ik ook erg van genoten. Voor deze bands speelde de band Lifespite en dit is precies het voorbeeld van alles wat er mis is met hardcore in Nederland en eigenlijk ook in het algemeen. Je show beginnen met de woorden "Hate! Fuck! Kill!" komt bij mij niet over. Misschien heeft het te maken dat ze uit het zuiden van het land komen waar alles een beetje debiel is, maar dit was echt rampzalig.

Post new topic  Reply to topic  [ 8195 posts ]  Go to page Previous 1530 531 532 533 534547 Next

All times are UTC+02:00